Κυριακή 6 Σεπτεμβρίου 2015

Μέρα 6η


"Να βρεις τον άνθρωπό σου...!"
Μπορεί να ζήσεις όλη τη ζωή σου ψάχνοντάς τον και πάλι να φτάσεις στο τέλος χωρίς να τον έχεις ποτέ σου συναντήσει. Είναι και θέμα τύχης, λέει ένας καλός φίλος...

Για τους σκύλους όμως αυτές είναι περιττές ανθρώπινες πολυπλοκότητες ή ίσως να είναι αρκετά σοφοί ώστε να μην αφήνουν τα σημαντικά ζητήματα στην τύχη! 
Μου έδωσες λίγη προσοχή; Είσαι καλός.
Μου χάρισες ένα χάδι; Σε συμπαθώ πολύ.
Με τάισες; Αρχίζω να ερωτεύομαι!
Μου πρόσφερες μια γωνιά στο σπίτι σου; Βρήκα τον άνθρωπό μου!!!

Ο Μαμπρούκ φαίνεται οτι περιφερόταν τόσο καιρό με τον ασήκωτο εξοπλισμό της ανασφάλειάς του προσπαθώντας να βρει κάπου να τον εναποθέσει. Εγώ του πρόσφερα την ευκαιρία που ζητούσε και να 'μαστε τώρα, μόλις έξι μέρες μετά, να παριστάνω εγώ, άθελά μου, τον "άνθρωπό του" και αυτός να μην έχει μάτια παρά μόνο για μένα.

Μάτια για μένα και...δόντια για όλους τους άλλους! 
Όποιος κινείται γύρω μας είναι πιθανή απειλή, όποιος μπαίνει στο σπίτι είναι εισβολέας, όποιος απλώνει το χέρι να με χαιρετίσει θέλει να μου κάνει κακό...

Κάθε "επίθεση" που επιχειρεί ο Μαμπρούκ είναι μια καρφιτσούλα στην καρδιά μου. Με τέτοιες αντιδράσεις δεν θα μπορέσει να βρει σπίτι και εγώ δεν έχω αρκετό χρόνο για να προσπαθήσω να τον διορθώσω. Σε λίγες μέρες ανοίγουν τα σχολεία και έρχονται τα κορίτσια μου από τις διακοπές. Με δυο μικρά παιδιά στο σπίτι και ένα ασταθές σκυλί, μια στιγμή απροσεξίας μπορεί να οδηγήσει σε μεγάλο κακό.

Αν μπορεί ένας άνθρωπος να βοηθήσει αυτός είναι η Βιβή. Ο φύλακας άγγελος των σκύλων που από άλλους θεωρήθηκαν χαμένες περιπτώσεις. Τηλέφωνο αύριο πρωί και βλέπουμε....



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου